Renault je snažna marka u kompaktnom segmentu, a uspješnost obitelji Megane vidljiva je u nekoliko područja. Nastala je prvotno uz tri modela – 3 i 5 vrata te poslije Sedan izvedba – pa se nastavila širiti. Tako je prije 14 godina na red došao i Megane Scenic. Bila je riječ o kompaktnom jednovolumenu koji je postigao iznimno dobre prodajne rezultate. Scenic je postao prvi kompaktni jednovolumen, prema kojemu su i drugi proizvođači počeli slijediti trendove. Poslije, nakon osam godina, stigla je i veća, Grand izvedba. Tako je od 1996. prodano više od 3,3 milijuna primjeraka modela, koji se imenom odvojio od obitelji Megane. Nama je na test stigla manja izvedba, koja nosi samo naziv Scenic.
Razlike prema Grand Scenicu
Manji model karakterizira nešto dinamičniji izgled, a dokaz tomu je i sličnost s Coupe izdanjem zadnje generacije Meganea. Rešetka hladnjaka upotpunjena je dodatnim, srebrnim okvirima pokraj svjetala za maglu, baš kao i kod već spomenutog Meganea Coupea. Oni koji dolaze k vozilu straga, različitost između dviju izvedbi mogu vidjeti i u svjetlima u obliku bumeranga. Dok je kod Scenica njihov donji završetak okrenut prema sredini prtljažnih vrata, Grand Scenica karakterizira završetak okrenut prema prednjem dijelu vozila.
Kompaktne dimenzije
Scenic je dug 434,4 cm – što je 22 cm kraće od Grand izvedbe – a nastao je na platformi s međuosovinskim razmakom od 270,3 centimetra. Prostranost i modularnost putničke kabine stvari su o kojima se može mnogo toga napisati pa ćemo taj dio ostaviti za neki zaseban izvještaj o druženju s novim Scenicom. Valja samo istaknuti da je na raspolaganju prtljažni prostor od minimalno 437 l, i to kada se koristi svih pet sjedala i kada su, inače odvojena, stražnja sjedala pomaknuta posve straga.